by Azhan Mohi in
Premier League

Mohamed Salah mengakui dia akan merindui Sadio Mane di Liverpool musim depan, tetapi benar-benar tidak sabar untuk bergabung dengan pemain musim panas Darwin Nunez.

Ia akan menjadi tiga pemain depan berwajah baharu untuk The Reds musim depan, dengan Mane berlepas ke Bayern Munich dan Nunez tiba dari Benfica, manakala Luis Diaz, Roberto Firmino dan Diogo Jota juga semua bersaing untuk mendapatkan tempat.

Selepas bertahun-tahun berjaya bersama Mane, Salah berkata terdapat kesedihan untuk melihat bintang Senegal itu pergi ke Bavaria, tetapi ketibaan Nunez menebusnya.

“Saya sangat teruja, saya mahu bermain dengannya, dia mempunyai musim yang baik musim lalu dan dia bermain dengan baik menentang kami, di tempat sendiri dan di tempat lawan,” Salah memberitahu saluran YouTube Nunez Liverpool.

“Juga Sadio telah pergi, akan merinduinya, dia mempunyai musim yang hebat bersama kelab.

“Jadi saya mendoakan yang terbaik untuknya dan saya mendoakan yang terbaik buat Darwin juga untuk menjaringkan banyak gol untuk kami.”

Salah bercakap mengenai pengumuman kontrak tiga tahun baharu di Liverpool, menamatkan persoalan mengenai masa depannya bersama kelab itu.

Pemain berusia 30 tahun itu sedang menuju ke tahun terakhir perjanjiannya sebelum ini dan nampaknya dia mungkin akan pergi pada penghujung musim akan datang, tetapi dia kini bersedia untuk kekal sehingga 2025.

“Jika saya melihat kembali pada masa itu ketika saya datang [ke sini], kelab tidak memenangi banyak perkara tetapi saya fikir saya memberitahu anda saya telah datang [ke sini] untuk memenangi trofi,” katanya kepada laman web kelab.

“Saya rasa kami telah memenangi trofi yang baik bersama-sama [sejak]! Dan saya fikir kita boleh melakukannya sekali lagi. Kami memenangi banyak perkara bersama-sama. Kami mempunyai beberapa kekecewaan, tetapi ini adalah bola sepak.

“Saya telah menikmati bola sepak saya di sini di kelab dan semoga saya akan terus menikmatinya dan memenangi banyak trofi.”

Share Post:

Related Posts